12 Aralık 2011 Pazartesi

Rüyam hayrolsun

1)Bir otobüste bebekler ve bakıcıları bir yere gidiyorduk.Benimde baktığım bir bebek vardı.Bir yarışmaya katılmışız ve kim baktığı bebeği yarışmanın sonuna kadar ağlatmamayı başarırsa o kazanıyordu.Otobüsle uzun bir yol gittikten sonra bebeklerin çoğu ölmüştü ve bakıcıları onları yere bırakmışlardı.

2)Bir hastanenin kapısı önünde ziyaret saatinin gelmesini beklerken çay içiyorum.Şehirde ölümcül bir salgın hastalık var her aileden biri hastanede ölümle pençeleşiyor.Ziyaret saati geldiğinde tanıdığım biri kendi yakınına da bakmamı istiyor ilk onun bulunduğu kata çıkıyorum üstünde çarşaf var açmaya korkuyorum hemşireyi çağırıyorum o da hastayı kaybettiğimizi söylüyor daha sonra ağlayarak kendi hastamın yanına gidiyorum ve onunda öldüğünü öğreniyorum.Ağlayarak hastanenin merdivenlerinden iniyorum ve bana yakınına bakmamı isteyen tanıdığım benim ağladığımı görünce hiçbirşey demeden arkasını dönüp gidiyor.Yakınlarıma mail atmak için yol üstündeki internet kafeye giriyorum ve çok kalabalık diye geri çıkıp annemi arıyorum ve onu kaybettiğimizi haber veriyorum.Daha sonra eve geliyorum balkondan denizi görüyorum bazı insanlar yüzüyor.Suyun rengi yeşil ve dibi yosunlu.Annem yüzüp rahatlamamı istiyor ama ben denize girmiyorum yine ağlamaya başlıyorum..

Bu arada odamın her köşesinden, okuduğum her kitabın arasından, karaladığım her defterden unutmayayım diye yazdığım bir rüyam çıkıyor.En iyisi buraya yazmak hiç değilse hepsi aynı yerde olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder