20 Şubat 2012 Pazartesi

Günün Irkçısı Ödülünü Erzurum'dan Mustafa Aydın kazandı!


Fotoğrafta gördüğünüz şahsiyet Erzurum Dumlupınar İlköğretim Okul Müdürü.Erzurum’da Yakutiye Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen ’Huzur toplantısı’na katılan bu insan görünümlü amip kafalı müdür bozuntusu yapmış olduğu konuşmada ;
"Çocuklar bir defa genellikle hırsız. Bunun yanında çocuklara devamlı ’Anneniz yoğurt mayalıyor mu’ diye sorarım. ’Evet mayalıyor’ diyorlar. Bir kere yoğurt bozuksa, mayası bozuktur. Aile ne ise, çocuğu odur. Bulunduğum çevreyi sokak sokak dolaştım. O kadar kullanılmayan ev var ki. Çocuklar köpek bakıyor. Orada soba yakmış oturuyorlar. Yetkililere eski ve boş evlerin yıkılmasını söyledim. Analar ne kadar kültürlü olursa yetişecek nesil o kadar kültürlüdür. İngiltere’de okullarda şiddetin dozunu ayarlamak için bir takım tartışmalar yapılıyor. Arjantin ya da Brezilya’da emniyette, suçlu çocuklara ’Nasıl bir şiddet uygulayalım’ diye tartışılıyor. Ben bunu bizzat okudum, kafadan atmıyorum. En önemli tespitim, suça meyilli çocukların yüzde 90’ının ailelerinin geçimi sosyal yardımlaşma vakfı tarafından karşılanıyor. Yıllar önce Breziyla’da sokak çocuklarını yok etmek için bir örgüt kurulmuştu. Kusura bakmayın, belki biraz anormal gelebilir ama ben şunu istiyorum: Tıp bu kadar gelişti yüz nakli yapılıyor. Emniyette suçluların kanını alıp gen haritası çıkarsınlar. Çocuk doğduktan sonra analizi yapılsın. Vatana, millete, bu ülkeye zararlıysa yürümeden yok edilsin."
demiş.Nerden baksan bu konuşması beş dakika sürmüştür.Ve salonda kimse o mikrofonu müdürün ağzına sokacak kadar insan olamamıştır.Çocuk=Hırsız mantığa bakar mısın? Sen direk ananın karnından okul müdürü olarak doğdun herhalde.Kim bilir kimin rızkını yedin, aldığın torpille kaç hak yedin?Asıl hırsızlık bu.Bence senin soyundan gelenleri kurutmak lazım.Bebekten katil yaratan toplumuz biz  fakat seni kim bu hale getirdi?Kim aklına böyle anlaması güç, zehirli saçmalıkları ekti?Senin gen haritanı çıkarsak temeli Hitlere dayanır.Bişeyleri yok etmek istiyorsa bu nefret dolu iğrenç düşünceleri yok etmeli.Ve bu kişi bir okulun müdürü, içinde pırıl pırıl öğrencileri olan..
En önemli tespiti suça meyilli çocukların yüzde 90'ının ailelerinin geçimini sosyal yardımlaşma vakfı tarafından karşılanmasıymış.Peki bu tespitini yaparken hiç kendine sordun mu Neden diye?
Ruhu hasta bu adamın ve çocuklarla içice.Acilen görevden alınmalı ve tedavi edilmeli.Gasilhane, bu konuyu detaylı incelemelisin.

1 yorum: