14 Ocak 2013 Pazartesi

Hello Sweetie!

Ne çok olmuş yazmayalı, bu sürede çok şey değişti tabi yavaş yavaş kendimi tanıyabiliyorum ve tanımaya başladığıım beni bir an önce değiştirmek istiyorum.Kararsızlığım, dengesizliğim, yapmak istediğim ama adım atmaktan üşenir ruh halim, ümitsizliğim, ani çıkışlarım, mutfakla alakasız olmam, uzun zamandır kitap okumamam, fotoğraf çekmeyi bırakmam, sigarayı bırakamamam, falan da filanda şunu biliyorum ki bir an önce hayalimi gerçekleştirip bu şehri ardımda bırakmalıyım.Düşüncesi bile güzel ! Sonra herşey yoluna girecek ve bunun için elimden geleni yapacağım çünkü o zaman huzurlu ve mutlu olacağım.

Moğalistanın başkentinin adı Ulan Batur'muş bu arada.Ulen Angara diyesim var.

Kokusundan dolayı rakıyı ağzıma sürmeyen ben Tekirdağ yaş üzüm rakısına taptım o neymiş öyle ya insanın içtikçe içesi geliyor miss miss..İçkiyle pek aram yok ama bu vakte kadar nasıl denememişim dedim kendi kendime.

Kırmızı et, tavuk hatta pizzanın üstümdeki sosisi falan yemeyen, yersem bile iyice pişmiş neredeyse yanmış halini yiyen ben ciger hatta soğüş yiyorum.ehehhe ofis arkadaşımın psikolojik baskılarına dayanamayıp ilk defa sabah kahvaltısında yedim hemde.En kutsal öğünüm olan kahvaltıyı bırakıp da söğüşten ilk ısırık aldığımda hemen bırakıp devam edemeyeceğimi söylemiştim. İkinci, üçüncü ısırığı psikolojik destekle yedirdiğinde oha bu ne lezzet dedim denemediyseniz eğer hemen tatmalısınız

Gelelim Tardis 'e ; 1. fotoğrafın renkli çıktısını alıp daha önceden kendime bir tane tardis yapmıştım.Acemiliğime gelip etrafını bantla falan yapıştırmıştım işteyken 2 dakikalık boş vaktimde yaptığım için pek de özenememiştim.Masama her gelen Tardisi eline alıp bu ne bu ne diyip cimciklediği için zamanla yıpranmıştı. Ofis arkadaşımda hadi gel yenisini yapalım deyince aklımıza şeffaf tardis yapmak geldi.Her ne kadar içini dış görünüşünden büyük yapamadıysak da :P ben bu şeffaf tardis'i çok sevdim.


İlk yaptığım Tardis buydu.Yanındaki de Yeni doctor :p


 
Şeffaf kağıt olduğundan bağlama yerleri belli oluyor Tardis kalıbının çıktısını bu şeffaf kağıda aldığımız için tam kurumadı ve çabuk çizildiğinden pek fazla elleyemedik.
Bu da benim emektar telefonum ve tardisli daha b güzel oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder