22 Ocak 2013 Salı

Markafoni'de Dogo markasının ürünlerine bakarken bir de ne göreyim ıphone 4 için tardisli sticker yapmışlar. Fiyatı 40'dan 20'ye düşmüş tam annemi  kredi kart bilgilerini versin diye arayacakken düşündüm ki manyakmıyım lan stickerını alacağım iyi güzel hoş da ıphone 4 'ü hangi parayla alacağım? Onu bırak bir telefona o kadar para verilir mi ? 1.200 'e kadar düşmüş.O tardisli sticker için ıphone 4 alınır ama yok yok alamam ben, gereksiz bir şeye o kadar para verirken hep o paraya ne denli ihtiyacı olan insanlar aklıma geliyor, o parayla 4 ailenin 1 aylık mutfak masrafı karşılanır, kaç çocuğun yüzü güldürülür.Kaldı ki bir aylık maaşıma denk geliyor nerdeyse! Ben 25 gün boyunca saatin 6:30'unda sıcacık yatağımdan kalkayım, hazırlanayım, 8 saat boyunca aptal insanların, kaprislerine, saçmalıklarına katlanıp, ağızlarına iki şaplak atmamak için elimi kolumu tutayım, akşam yorgun argın beynim sklmiş vaziyette eve geleyim bu bir ayın karşılığı olarak elimde ayfonum olsun.bi sktir git ya.. Print screen tuşum çalışmadığı için resmini size gösteremiyorum linki ahan da burda; http://www.markafoni.com/product/3321180/

Fazla makyaj yapan bir insan değilim, farın ne demek olduğunu lise 1'de öğrenmiştim.Yaptığım makyajda ruj, rimel, alllık, göz kalemini geçmiyor.Hem doğallığı yokettiğinden hemde makyajın temizlenmesi zor olduğundan yarın tüm makyaj malzemelerimi çöpe atacağım.Evet makyajımı temizleyemeyecek kadar üşengeç bir insanım.

2 yorum:

  1. O DEĞİL DE MASKARA, zeytinyağı ile temizliyorum ama tam çıkmıyo, çıkmadığında napcamı bilemiyorum. Kullanma diyemeyeceğim birşey, uçları sarı sarı benim, yokmuş gibi oluyo. NAPSAK?

    Tardis'li herşeyi alasım var benim de ama almıyorum. Ayfon desen.. Hacca giden eleman bulmak lazım, orda çeyreği fiyatına.

    YanıtlaSil
  2. Organik maskara mı kullansak napsak? Bir de maskaranın içine bir kaç damla badem yağı damlattığında kirpiği besliyormuş.Kaş için ise karanfilin alt uçunu çakmakla yak, soğudunktan sonra kalem gibi sür, bu nu kaşsız bir arkadaşım keşfetmişti:)

    Hadi be.. enemm çevremde hiç hacca giden vatadaş yok yahu, Kilis, Gaziantep tarafında da ucuzmuş diye duydum ama bakalım birgün yolumuz düşerse sanada alırım;))

    YanıtlaSil